15 de juliol 2013

Maleïda vida.

Massa dies...

Massa dies sense una sola paraula escrita, massa dies sense un post, una reflexió, un conte o una tonteria.

Maleïda vida, que em tens segrestat i presoner de les teves emocions, fent-me anar tot el dia com una marioneta amunt i avall, omplint-me de sentiments nous, cada dia de colors diferents, i no em deixes ni un moment per enclaustrar-me dins la meva nostàlgia, per regalar-me una sobredosi de tristor que acabi en un post d'un color gris melangiós...

Maleïda vida, que em robes tots els instants que em volia regalar per cargolar-me una i una altra vegada en un calendari etern i sense fi, i que a canvi no em tornes més que somriures, fotos per emmarcar, amics, música, estones, sobretaules, acords i records...

Maleïda vida que empenys als meus amics cap a mi perquè m'abracin, comparteixin secrets, mirades, crítiques, paraules, o simplement moments al meu voltant, impedint que pugui caure i pelar-me els genolls...

Maleïda vida que em tens feliç...