08 de gener 2014

Per a tu...

Avui aquest blog és per a tu...



Per a tu, que tot i ser a moltes passes de mi encara et sento caminar.
Per a tu, que em vas ensenyar molt del que avui crec saber.
Per a tu, que hi eres fins i tot quan no et buscava.
Per a tu, que em vas donar forces quan més les vaig necessitar.
Per a tu, que em vas omplir tantíssimes estones sense cap paraula.
Per a tu, que em vas regalar tants riures sincers.
Per a tu, i la cicatriu preciosa que m'agrada resseguir amb els dits.
Per a tu, un tros de mi més gros del que sembla des de fora.
Per a tu, que ets un xic responsable del meu orgull descontrolat.
Per a tu, reina de l'optimisme i les mirades endavant.
Per a tu, la teva mirada profunda i el teu somriure brillant.
Per a tu, i les teves ganes boges de canviar el món que t'envolta.
Per a tu, que somniaves desperta, i m'arrosegaves somnis avall.
Per a tu, i per la calaixera que vam deixar més plena que buida.
Per a tu, tot i que els dos sabem que no caldrien paraules.
Per a tu, i per aquest núvol massa fosc que et fa por que no escampi.
Per a tu, perquè no hi ha tormenta prou forta per tombar-te.
Per a tu, i per totes aquelles boniques metàfores.
Per a tu, perquè tornin les ganes, la força i l'empenta.
Per a tu, i per tota la feina que encara et queda per fer.
Per a tu, per que puguis seguir rient, plorant o emprenyant-te.
Per a tu, perquè segurament mai llegiràs cap d'aquestes paraules.
Per a tu, perquè t'agradi o no, sempre seguiré estimant-te.
Per a tu, i per tot el que per mi vas fer.

2 comentaris:

pons007 ha dit...

Avui el meu bloc compleix 8 anys i faries que fos el bloc més feliç de la catosfera si et passessis a felicitar-lo, moltes gràcies!

Anònim ha dit...

Felicitats, es un bon racó per perdret i recapacitar de tot plegat.
Gràcies Rata sabia.
Et trobem a faltar als Tuttis.